Top 150
omgrawr.net Control Panel
LatestBrowseRandom>0TopBottomAddQotWSearch
quote #
Da Kid > lets go mine
Lord Seth > umm......i ...umm have to wash teh dog
Da Kid > doesnt it lick itself?
Lord Seth > lol
Lord Seth > i would rather scrub dog balls than mine
Da Kid > you'd rather scrub yours dogs balls than yours??? o.O
Lord Seth > LMAO
Lord Seth > fuck
Da Kid > wanna rephrase that?
Lord Seth > i would rather srub dog ball then shit for endless hours mining ore defeclessly in a astiroid belt
Lord Seth > SIT
Lord Seth > not shit
Lord Seth > i give up
Da Kid > yeah best thing
Dalan Darkstar > kid wins because of typing skills ftw
Da Kid > o/
Lord Seth > ....CURES MY FAT FINGERS
Lord Seth > cuse
Da Kid > curse o.-
Lord Seth > fucking shit
Lord Seth > yes
Da Kid > trade you your ashimmu for a dictionary seth
Lapkawitz > and you can tell she's really japanese becase her genitals produce a forcefield that pixelates the air around them
Zurtur > Hello to all 450 people in here. U know that i love u all, but could u pls log off, so i can open my cargohold, undock and get the **** out of this system? THX
<Sphal> lol, I was just on the phone with my girlfriend and my roommate was yelling at someone down the hall
<Sphal> and she asked what it was and I told her it was just smacktalk in local
<Sphal> Signs I play too much eve #278
Ryan Rs > I'm just saying you can't point to satellite lag and say that anime snipers shooting mechanical crabs is unrealistic.
Durakken > i went to a private christian middle school
Caleb Or > explains alot
blasharga : Why am i almost the only person on mumble?
Marcus Demitri : Did you forget deodorant this morning?
mirel yirrin > wtf
mirel yirrin > someone just threw a brick thru my window
mirel yirrin > wtf
mirel yirrin > afk
Gavinex9 > i need an oven inside my desk.
Gavinex9 > and a deep freezer by my computer.
Gavinex9 > Then i can make pizza while mining
Herculite > I'd settle for a hot secretary under it
Gavinex9 > can she make pizza?
Malaki Obero > 2006.02.26 17:13:26 Guristas Imputor hits you, doing 0.0 damage.
Malaki Obero > lol
Elethe > lol
Malaki Obero > oh no... i'll never survive that
Elethe > you're doomed!
Nocturnal Prince > if you where a Gallente you would have surrendered by now
Malaki Obero > lmao
Elethe > If you were Minmatar you'd have shot off your own foot and ejected by now
ShamTu > brb on me last alt
Malaki Obero > 6 torps might have been overkill
Nocturnal Prince > ejected? oh, you mean jumped out of a door making a 'whoosh' noise so people think they have an ejector system
Elethe > rofl well, strapping themselves to a missile and screaming "Aiiialalalalala"
Nocturnal Prince > hmm, it seems you are familier with Minm inteceptors
v0.6.1
 Coldfront sites: